Orice solicitari legate de comenzi sau produse Libris


Dacă aveți vreo problemă cu o anumită carte comandată la Libris și nu știți când o să ajungă la voi, ar fi bine să îi contactați pe cei de la Libris.
Puteți trimite un mail la contact@libris.ro sau vanzari@libris.ro
Ii puteți suna la numarul de telefon 0371.781.781
Ii gasiți pe cei de la Libris pe facebook doar la un clic distanță Libris sau pe Youtube
Adresa: Depozit Libris
Str. Zizinului Nr. 109BIS, Brasov,
Cod 500407

Dacă o să căutați pe google Contact Libris, acest articol vă poate fi de ajutor. Eu când am avut o întrebare despre o comandă Libris am trimis un mail la contact@libris.ro și totul s-a rezolvat repede. Sau am trimis un mesaj pe Facebook și am primit un raspuns într-un timp record.

Am și o veste bună pentru acest început de săptămână. Azi, 23 Aprilie 2018, orice comandă de la Libris are transportul gratis prin curier, indiferent de valoare ei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Razbunare ancilara de Ann Leckie

Furnicile (Saga furnicilor #1) – Bernard Werber

Outlaw King, oficial trailer